top of page

1 Teamy het veld in...

Afgelopen weekend ging 1 teamy het veld in, nl Karel.

Fitte vond zichzelf nog niet klaar om erin te vliegen op de cross en An heeft een duurloop van 35 km gedaan ter voorbereiding van een langdurige loopactiviteit op 10 februari.

Hierna Karel's verslag over de veldloop in Geel van zondag:

Helemaal niet gepland en tot mijn eigen verbazing stond ik voor de eerste maal aan de start van deze veldloop. Voor de eerste keer dit jaar tussen de veel jongere masters35. Ik word oud.šŸ˜ƒ

Behoudend gestart om dan de eerste ronde op te schuiven naar een plaats waar ik dacht thuis te horen. De hele wedstrijd strijd gehad en me weer goed geamuseerd.

Een 16de plaats op 48 deelnemers en de 1ste M55.


Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Er zijn nog geen tags.
Follow Us
  • De Fitte - Facebook
bottom of page