top of page

Gelukkig nieuwjaar!

Allereerst gelukkig nieuwjaar iedereen!

Veel sportplezier, een goede gezondheid en een blessureloos 2019 gewenst!

Afgelopen weekend trapten Karel en An het sportjaar in gang.

Karel nam deel aan de veldloop te Hulshout:

De omloop lag er weer heel snel bij, met daarbij nog een heel snelle start van mij.

Als beloning voor deze start de hele wedstrijd in het rood gelopen. Na een halve ronde zat ik op de plaats waar ik op voorhand al had voor getekend. Toch nog wat kunnen goedmaken ook dankzij een sterke laatste halve ronde.

Een sterk bezette wedstrijd : 6de plaats van 49 deelnemers en 2de Master55.

An heeft deelgenomen aan de nieuwjaarsrun te Linkeroever:

Zondag heb ik deelgenomen aan de nieuwjaarsrun op Linkeroever, 10 km. Een wedstrijd waar ik altijd naar uitkijk wegens tof parcours en leuke sfeer. Ik besloot om mee vooraan te gaan staan bij de start zodat ik kon zien wie de snellere dames waren. Na het startsignaal schoten we weg, er waren op het eerste zicht een vijftal dames voor mij. Na 1 km had ik er al 1 ingehaald, vervolgens gingen we het Sint-Annabos in waar ik de volgende 2 kon inhalen. In de verte zag ik nog een dame lopen. We liepen de dijk op en een beetje verder riep Luc de Vocht dat de 2e dame 100m voor mij liep.

Samen met Pascal liepen we er gestaag naartoe en hadden ze ingehaald voordat we de 2e maal het Sint-Annabos inliepen. Nu was het een kwestie van het tempo aan te houden. Ik kreeg een beetje steken in de zij maar ik probeerde tempo te houden. Dan de dijk weer op waar we nog konden versnellen met als resultaat een 2e plaats in 44:52.

Dank aan supporters ter plaatse, Peter Fischer, Luc de Vocht, Elke Beerlings en Jurgen Thys.


Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Er zijn nog geen tags.
Follow Us
  • De Fitte - Facebook
bottom of page